Wij doen ons best om zo goed mogelijk aan je verwachtingen te voldoen. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent over Koru Kraamzorg. Dat willen we dan graag van je horen, zodat wij onze zorgverlening kunnen verbeteren.
Je kunt je onvrede of klacht het beste zo snel mogelijk bespreken met de kraamverzorgende die de zorg aan je verleent. Ook kun je met de spoedlijn bellen en je klacht bespreken met de planning, zodat zij een oplossing kunnen bieden tijdens de zorg.
Mocht het gesprek met de kraamverzorgende of planning niet tot een bevredigende oplossing leiden of heb je een klacht die niet de kraamverzorgende betreft maar de organisatie, dan kun je contact opnemen met de Klachtenfunctionaris van Koru Kraamzorg.
Dit kan per post of per mail:
Koru Kraamzorg
t.a.v. klachtenfunctionaris
Niels Bohrweg 159
3542 CA Utrecht
Tel: 030-7400123 of 06-20235607
info@korukraamzorg.nl
Koru Kraamzorg bevestigt schriftelijk binnen 2 werkdagen de ontvangst van je klacht en vraagt de Klachtenfunctionaris van Koru Kraamzorg om binnen 5 werkdagen contact met je op te nemen. De Klachtenfunctionaris biedt ondersteuning en/of bemiddeling bij het zoeken naar een oplossing.